23 lutego 2020

Aby z sukcesem przeprowadzić kampanię sprzedażową, trzeba mocno wsłuchać się w potrzeby odbiorców. Trzeba dokładnie zidentyfikować swoją grupę docelową i poznać oraz spełnić jej oczekiwania.

Potrzeby i motywacje klienta

Mówi się, że potrzeba jest matką wynalazku. W dzisiejszym świecie to producenci poprzez badania konsumencie odkrywają potrzeby, jakie można zaspokoić, oferując wybrane produkty i usługi. Aby poznać potrzeby i motywacje klienta, trzeba niemal wejść w jego buty – dokładna analiza przeprowadzonych badań konsumenckich i wyciągnięcie z nich wniosków – do klucz do sukcesu.

Kampania chwytająca za serce

Bardzo ważne jest przygotowanie odpowiedniej dla grupy odbiorców kampanii sprzedażowej. Inna kampania chwyci za serce gospodynie domowe spragnione zdrowej żywności, inna – miłośników motoryzacji i samochodów z górnej półki. Wgląd wewnątrz klienta i jego motywacji pozwoli na przygotowanie kampanii, która w efekcie przyniesie satysfakcjonującą sprzedaż. Wgląd wewnątrz klienta jest tym, co powinno się robić zawsze. Od tego powinno się zacząć.

Insight konsumencki

Wiele firm popełnia zasadniczy błąd. Tworzy produkt, który może i jest czymś niezwykłym i przełomowym, jednak nie znajduje nabywców. Insight konsumencki pozwala wejść wgłąb potrzeb potencjalnych nabywców i w rezultacie daje odpowiedź na pytanie: czy to się sprzeda? Po jakiej cenie nabywcy są w stanie to kupić? Jaką kampanię przygotować, na czym ją oprzeć, jakimi kanałami dotrzeć do potencjalnych nabywców? Czy będą to social media czy raczej telewizja, prasa, plakaty?

Show Full Content

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Close

Następny wpis

Close

Czy potykacze drewniane nadają się do zastosowania zewnętrznego?

19 kwietnia 2019
Close