10 października 2024

Korzystanie z gadżetów reklamowych stanowi dla wielu przedsiębiorstw część złożonej strategii marketingowej. Nie sposób odmówić im praktyczności i są jednocześnie stosunkowo tanim rozwiązaniem. Oferują również wiele innych korzyści, które w konsekwencji zwiększają konkurencyjność podmiotu na rynku. Czy długopisy z logo firmy są istotnym krokiem na drodze do sukcesu?

Długopis promocyjne – gadżet reklamowy o potwierdzonej skuteczności

Istnieje wiele różnorodnych gadżetów reklamowych, które są przydatne i łatwo wpleść je w strategię marketingową niskim kosztem. Podczas badania przeprowadzonego przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych w 2015 roku aż 70,7% ankietowanych wskazało, że upominki promocyjne są doskonałym popularyzatorem firmy i chętnie z nich korzystają. Inny sondaż tej samej instytucji potwierdził, że gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim przydatny, aby dobrze odgrywał swoją rolę. Poza tym musi jednak wzbudzać pozytywne emocje u obdarowanego. Długopisy z logo firmy doskonale wpisują się w tę charakterystykę, oferując przy tym bardzo niski koszt personalizacji.

Każdy człowiek zużywa w swoim życiu nawet kilkaset długopisów. Potwierdza to ich obecność w codziennym życiu ludzi. Właśnie dlatego artykuły piśmiennicze zaliczają się grupy najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Obdarowany czuje się doceniony, ponieważ otrzymuje prezent odpowiadający na jego potrzeby, a samo spotkanie kontrahentów jest wspominane z uśmiechem na ustach. Natomiast w utrwalaniu świadomości o przedsiębiorstwie pomaga ekspozycja logo lub nazwy.

długopisy z logo firmy

Jak spersonalizować długopisy promocyjne?

Włączenie artykułów biurowych do strategii marketingowej nie ogranicza się do kupienia paczki długopisów lub ołówków drewnianych w hurtowni. Aby tego rodzaju gadżety budowały tożsamość firmy i stanowiły nośnik reklamy, powinny być spersonalizowane. Rozwój technologii pozwala aktualnie na bardzo precyzyjne odwzorowanie kształtów, nasycenie kolorów czy wysoką jakość nadruku. Do najpopularniejszych metod należy sitodruk i tampodruk. Są one wykorzystywane głównie na modelach plastikowych. Elegancką alternatywą jest także laserowy grawer. Dzięki niemu metalowy długopis z logo firmy to nie zwykły przedmiot, tylko element znacząco zwiększający szansę na odniesienie sukcesu.

Artykuły piśmiennicze łączą w sobie niebanalny design, funkcjonalność, niską cenę, a także wysoką jakość. Spójność tych cech winduje je na sam szczyt listy najbardziej efektywnych gadżetów reklamowych. Długopisy czy ołówki stanowią doskonałą alternatywę lub uzupełnienie tradycyjnych działań marketingowych, ponieważ nie generują dużych kosztów. Głównie ze względu na atrakcyjny stosunek ceny do oferowanych korzyści zaliczają się do najchętniej wykorzystywanych rozwiązań promocyjnych przez firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Co ciekawe, również duże koncerny się na nie decydują, choć ich budżet reklamowy jest znacznie większy. Zdecydowanie należy uznać to za potwierdzenie ich użyteczności.

Show Full Content
Previous Rzeszów – miasto studentów
Next Dlaczego warto postawić na szafę z drzwiami przesuwnymi?

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Close

Następny wpis

Close

Ratujemy zalany komputer

3 kwietnia 2019
Close