15 listopada 2019

Kiedyś reklamy zamieszczano głównie w gazetach i na plakatach na ulicach miast. Dziś, w świecie mediów społecznościowych, wszystko się zmieniło. Jeśli chodzi o ludzi młodych, to właśnie Internet jest głównym kanałem, dzięki któremu można ludziom młodym zakomunikować, że pojawił się nowy produkt, nowa usługa, nowa marka.

Facebook i Instagram

Głównymi kanałami promocji stał się Facebook i Instagram. Pojawiło się też zjawisko tak zwanych influencerów czyli osób, które zaistniały w świecie mediów społecznościowych, mają swoje grono wiernych fanów i w ten sposób kreują trendy, wpływają na decyzje zakupowe części społeczeństwo. Influencer marketing ma potężną siłę, mierzoną ilością fanów na poszczególnych platformach. Wartość i cena influencera zależy od tego, jakie zbudował zasięgi i do ilu osób dotrze reklama za jego pośrednictwem.

Influencer marketing a decyzje zakupowe społeczeństwa

Wydaje się, że tutaj kluczem do sukcesu jest wybór i próba pozyskania odpowiedniego influencera do odpowiedniej kampanii. Warto wiedzieć, że influencerzy mają różne grupy docelowe. Do innej grupy dociera matka trojaczków, a do innej – kobieta, która kreuje się na żyjącą w luksusie singielkę, która nie ma czasu sprzątać i gotować. Influencer marketing to taki marketing, którego siła i moc nie została jeszcze do końca odkryta i na pewno jego potencjał będzie wykorzystywany w przyszłości na wiele sposobów. Warto przyglądać się temu, jak działają influencerzy i jak sprytnie wpływają na decyzje zakupowe konsumentów.

Show Full Content

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Close

Następny wpis

Close

Czarnuszka i jej zastosowanie w kosmetyce

21 czerwca 2019
Close