28 listopada 2021

Sklepy internetowe, firmy i osoby prywatne, które działają w sieci, np. poprzez posiadanie sklepu internetowego czy własnej strony internetowej, na której sprzedają usługi, walczą o to, by ich działalność została zauważona.

By potencjalny klient zauważył daną stronę, niezwykle ważne jest, aby prezentowała ona wartościowe treści, ponieważ tylko wtedy grupa docelowa zauważy potencjalny zakup/usługę. Nie bez powodu wiec, wszyscy, którzy działają w sieci chcą mieć ogromny ruch na stronie, na której prezentują swoje usługi. Co warto więc zrobić, by zachęcać klientów do odwiedzania danych stron?

Wartościowe treści, a grupa docelowa?

To, że dana strona musi prezentować tzw. wartościowe treści to podstawa, która nie powinna nikogo dziwić. W końcu nikt nie będzie odwiedzał stron, na których nie znajdzie nietresujących go informacji. Grupa docelowa szuka określonych produktów lub usług, które muszą być odpowiednio zaprezentowane, w sposób przyciągający uwagę, bez zbędnego lania wody. Produkt musi być zaprezentowany w najlepszy z możliwych sposobów. Ale to nie wszystko, ponieważ aby był ruch na stronie, to dana strona musi być też przyjazna użytkownikowi. Co to dokładnie znaczy?

Strona idealna dla potencjalnego klienta

Przyjazna struktura danej strony, a także wygoda poruszania się po niej, intuicyjne rozwiązania, sprawiają, że tworzy się ruch na stronie. Choć większość osób skupia się na właściwym przedstawieniu danej usługi, to niezwykle ważna jest też po prostu wygoda użytkowania strony, a w tym jej dopasowanie pod każdą rozdzielczość ekranu, uwzględnienie technologii mobilnych.

Show Full Content

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Close

Następny wpis

Close

Polka mistrzynią świata bikini fitness. Z czym to “się je”?

7 maja 2019
Close