14 lipca 2020

Stroytelling w biznesie polega na opowiadaniu historii firmy, co pozwala na lepszą komunikację z klientami i zwiększenie poziomu sprzedaży. Jak korzystać z tego narzędzia? Jakie niesie korzyści?

Marketing

Marketing jest podstawą działania w każdej branży, jest siłą napędową firmy. Opowiadanie historii, czyli storytelling, cieszy się coraz większym uznaniem wśród przedsiębiorców. Pozwala się wyróżnić i wyjść poza szablonowe działania. Jego celem jest głównie zainteresowanie odbiorcy, za pomocą oryginalnych pomysłów. Polega na połączeniu historii z marką oraz jej rozprzestrzenianiu. Co ciekawe, wplecenie opowieści np. do reklamy, newslettera może spowodować większą popularność i skuteczność w dojściu do odbiorców.

Opowiadanie historii

Prawidłowo przeprowadzony storytelling wpływa na skuteczność marketingu. Jeśli zadziała, przyniesie wiele korzyści, głównie zainteresowanie daną marką. Pokazanie swojej oryginalności i wplecenie produktu w ciekawą historię może wzmocnić motywację klienta do zakupu. To pozwoli wyróżnić firmę na tle konkurencji i stworzyć silną więź pomiędzy firmą a odbiorcą.

Storytelling jest innowacyjnym sposobem na promocję własnej marki, w którym wykorzystuje się opowiadanie niezwykłych historii np. podczas reklamowania produktów. W dzisiejszych czasach nie jest łatwo zainteresować klienta czymś nowym i nietypowym, a takie narzędzie pozwala się wybić na rynku i zapaść w pamięć odbiorców. Przynosi szereg korzyści, zwłaszcza zainteresowanie klientów i wyróżnienie marki na rynku.

Show Full Content

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Close

Następny wpis

Close

Twój pomysł na pierwszy biznes? Warsztat samochodowy dobrym rozwiązaniem dla samozatrudnionych miłośników czterech kółek

12 września 2019
Close