14 października 2019

Decydując się na konkretnego producenta lub dystrybutora długopisów reklamowych, musimy zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii. Bardzo ważne są takie czynniki jak jakość produktów i usług oraz zakres oferty proponowanej przez firmę. Na co należy zwrócić uwagę podczas dokonywania wyboru?

Gadżety reklamowe to jeden z najlepszych i najskuteczniejszych sposobów na zwiększanie rozpoznawalności marki. Odznaczają się niską ceną, są bardzo praktycznym prezentem dla klientów i partnerów biznesowych, a dzięki temu, że są przez nich używane na co dzień – dają poczucie więzi z firmą i sprawiają, że użytkownicy nieświadomie zaczynają się z nią utożsamiać. Warunkiem jest wybranie odpowiedniego producenta. Na jakich czynnikach należy oprzeć tę decyzję?

Producent długopisów plastikowych czy metalowych?

Wybierając gadżety z nadrukiem, warto zwrócić uwagę na to, z jakiego tworzywa są one wykonywane. Firmy używające do tego celu plastiku z reguły mają niskie ceny, dzięki czemu reklama jest tania, a my możemy zamówić bardzo dużą liczbę przyborów piśmienniczych bez ponoszenia ogromnych kosztów. Z kolei wybór producenta długopisów metalowych stanowi świetne rozwiązanie dla tych, którym zależy na prestiżowym wyglądzie oraz solidnym i trwałym wykonaniu gadżetów. Metalowe długopisy z nadrukiem przedstawiającym nasze logo wysyłają komunikat, że jesteśmy firmą „z wyższej półki”.

producent długopisów metalowych

Szeroki wybór produktów

Dobry producent długopisów reklamowych ma w swojej ofercie wiele różnych modeli, z których każdy może wybrać coś, co idealnie odzwierciedla estetykę jego firmy. Na rynku dostępne są lekkie, półprzezroczyste długopisy z plastiku, nieco grubsze, ergonomiczne wersje oraz szykowne modele metalowe. Ważny jest nie tylko kształt i tworzywo, z którego wykonywane są długopisy, ale także ich kolorystyka. Niektóre z nich mają lśniące, metalowe wstawki, które dodają im elegancji, zaś inne są projektowane w bardzo nowoczesnym, oryginalnym stylu. Zdarzają się również modele wyposażone w gumowe końcówki umożliwiające obsługę urządzeń z ekranami dotykowymi. Warto zastanowić się nad tym, jaka stylistyka najlepiej pasuje do identyfikacji wizualnej naszego przedsiębiorstwa oraz potrzeb i upodobań naszych potencjalnych klientów.

Metody nadruku

Istnieje kilka różnych metod wykonywania nadruków na gadżetach reklamowych. Sitodruk polega na wykorzystaniu szablonu, przez który przetłaczana jest farba. Tampodruk wykonuje nadruki za pomocą czegoś w rodzaju gładkiego stempla zwanego tamponem. Z kolei grawer laserowy zapewnia wyjątkową precyzję i trwałość nanoszonego napisu czy logo. Każda z tych metod jest skuteczna, o ile zostanie właściwie dobrana do materiału, na jakim ma się znaleźć reklama. Ważniejsze jest to, czy nadruk wykonywany jest w jednym, czy może w kilku kolorach, a także powierzchnia, jaką mogą zająć nasze grafiki. Jeśli zależy nam na stonowanym, eleganckim wizerunku, możemy zdecydować się na czarny lub biały, subtelny napis, natomiast jeżeli chcemy, by nasza reklama była dobrze widoczna i przyciągająca wzrok – wybierzmy kolorową grafikę o jak największych rozmiarach.

Show Full Content

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Close

Następny wpis

Close

Napoje zero. Mniejsze zło czy trucizna?

11 kwietnia 2019
Close