14 października 2019

Bardzo duża część przedsiębiorców decyduje się na reklamowanie swojej firmy poprzez wykorzystywanie gadżetów z nadrukiem lub grawerem. Wybierając tę metodę, nie musimy jednak ograniczać się jedynie do najbardziej popularnych i typowych akcesoriów. Chcąc zaskoczyć swoich klientów i partnerów biznesowych, warto postawić na coś oryginalnego, np. długopisy do tabletów. Na czym polega ich wyjątkowość i dlaczego wybranie ich jest dobrym pomysłem?

Długopis z grawerem jako reklama

Nasze otoczenie jest wręcz przepełnione wszechobecnymi reklamami. Surfując w sieci lub przeglądając prasę, ciągle natykamy się na kolorowe banery. Jadąc do pracy, mijamy ogromne bilbordy oraz plakaty zawieszone na słupach ogłoszeniowych. Nie jesteśmy w stanie włączyć telewizora lub odwiedzić kina, nie oglądając przy tym choć jednego spotu marketingowego. Trzeba przyznać, że na dłuższą metę bywa to męczące i zniechęcające. Nic dziwnego, że aż 86% naszych rodaków deklaruje antypatię do reklam. Na szczęście gadżety z logo nie kojarzą nam się z typową reklamą, w związku z czym mają szansę na znacznie bardziej pozytywne reakcje. Nawet osoby, które zwykle wyrzucają ulotki jeszcze przed zapoznaniem się z ich treścią, chętnie korzystają z długopisów orz ołówków z nadrukiem.

ekran oporowy

Rysik do rysowania na tablecie

Każdy, kto wykorzystuje tablet w życiu codziennym, wie, jak ważną kwestią przy tej czynności jest precyzja. Niestety nie każdy posiada tablet z długopisem w zestawie, przez co użytkownicy tych urządzeń często narzekają na niewygodę. Z pomocą przychodzą im producenci rysików, które znacznie usprawniają pisanie lub rysowanie po wyświetlaczu. Dodatkowo udogodnienie to eliminuje nieestetyczne, tłuste plamy na ekranie (i konieczność nieustannego ich ścierania) oraz ryzyko zarysowania powierzchni (np. paznokciem). Gadżet ten przyda się zwłaszcza osobom wykorzystującym tablet w pracy zawodowej, np. profesjonalnym grafikom czy rysownikom.

Jaki rysik do tabletu? A może dwa w jednym?

Chcąc zaskoczyć swoich klientów i dostarczyć im reklamę, którą zapamiętają na długo, możemy postawić na akcesoria marketingowe łączące dwie różne funkcje, takie jak długopis do tabletu. Taki gadżet przyda się zarówno do spisywania notatek czy podpisywania dokumentów, jak i precyzyjnej obsługi urządzeń elektronicznych z dotykowym wyświetlaczem. Inwestując w tak atrakcyjne upominki, firma buduje wizerunek nowoczesnego biznesu, który dobrze zna potrzeby swoich odbiorców oraz aktualne trendy na rynku. Oczywiście aby taki produkt dobrze spełniał swoją funkcję, musi zostać opatrzony stosownym grawerem. Najlepiej umieścić na nim logo oraz nazwę firmy, ewentualnie również slogan, krótki opis oferty lub dane teleadresowe. Całość powinna zostać utrzymana w kolorystyce zgodnej z identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa. Należy również pamiętać, że tego typu rysiki działają wyłącznie w przypadku ekranów oporowych – warto więc upewnić się, że urządzenie, z którego korzysta obdarowany klient lub kontrahent, wyposażony jest właśnie w taki typ ekranu.

Show Full Content

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Close

Następny wpis

Close

4-dniowy tydzień pracy wprowadzony przez nowozelandzką firmę, czy to dobre rozwiązanie?

21 kwietnia 2019
Close